28 Haziran 2010

ilk emre uymak lazım ..

Ben kuran okumayı çok geç öğrendim aslında çocukluk yıllarımda her yaz gittim öğrendim kurana geçtim ama üzerine düşmeyince hep unuttum . Bundan 6 yıl önce işten çıkarıldığım bunalımlı günlerimden birinde eşinden dolayı dönüş yaşayan bir arkadaşımla beraber ... cemaatinin bir kursuna gittik kedili medili kokulu bir yer diye kaçtık oradan esasen benim midem bulandı yada onun muydu ? neyse birimizin midesi bulanıp ( kokudan ) dışarıya çıktı diğerimizde ona bakmak bahanesiyle devam ettik birbirimizin yüzüne bakıp kaçtık : ) Neyse sonra çok güzel bir kursa başladık Altunizadeden Üsküdara inerken solda ne büyük ne küçük bir caminin ( adını unuttum şuan ) ufak bir kursuydu . Yaşlı teyzeler orta yaş ablalar yaşdaşlar ve kardeşlerle dolu cıvıl cıvıl bir kurs . Çok süper bir hoca . Biraz tombik tatlı mı tatlı dilli Allah razı olsun çok sevdim ve hiç unutmadım onu orada tam olarak kurana geçtikten sonra yeni bir iş bulup tekrar çalışma hayatıma döndüm . Ama arada sırada da olsa okuyup unutmadım kuranı kerimi çok hızlı okuduğum söylenemez ama kendi çapımda içimden içimden okumaya çalışıyorum . Çok güzel okumayı ister miyim ? hem de nasılll böyle okumalara felan gitmek mesela pilavlı okumalar favorim : ) Sudeysi dinlerim sürekli sesini güzel süslediğini düşündüğümden yani az da olsa onun tarzını alabilmek için . İleride iyi bir okumacı olmayı umud ediyorum inşlh ..
Neyse aslında şunu diyecektim . Böyle 500 lü okumalar gibi organizasyonlarda yer almayı severim elimden geldiğince dağıtımına yardımcı olurum zor iştir çünkü 500 kişiye ulaşmak . Hem görev addederim .. Bundan iki ay önce annem bir niyete girip 500 yasin okutalım deyu adamış Kime demişse kendi deyimiyle " ay işim var", " ay okuyamam", " elimde çok yasin var " demişler üzülmüş o da bana söyledi sadece 230 adet dağıtabildim . Onu bile dağıtmak öyle zor oldu ki sağolsun tüm tanıdıklarım seferber oldu . Dindar çevrem var diye övünen ben üzüldüm bu sonuca .. Bildiği halde Allah rızası için yada bir müslümana hayrolsun diye 1 yasin okuyamamak nasıl bir düşüncenin sonucu olabilir ki ? Bu kadar yoğun olamazsınız ya da olmamalısınız ..

Posted by eslem at 1:36 ÖS

0 Comments

Yorum Gönder

« Home