28 Haziran 2011

Geçmiş ve Gündem

Ne çok zaman geçmiş yazmayalı ve bu süreçte ne çok şey değişmiş ... Söz nişan kına düğün derken olay bitmiş evli biri olmuşum hatta üzerinden de neredeyse 5 ay geçmiş . Herşey güzel elhamdulillah . alışma turları devam ediyor . Koştur koştur yemek yapmak , ctesi günleri gezmek yerine ev temizlemek, her sabah başörtü ütülemek ( ah anacımmm ) :) bunlar zor işler olsa da sevdiğin insanla hayatı paylaşmak herşeye değer .

Ziyaretimin müsebbibi bu gece.. Miracın feyzi .. Bereketin tavan yaptığı nadide gecelerden biri .. Efendimizin asm Mescidi Aksa'dan başlayıp semanın bütün katlarından geçerek ilahi huzura varmıştır . ne büyük lutuf ve ne büyük şereftir nasıl bir seçilmişliktir düşünün .. Yedi kat semâ sırasıyla ; Hz. Âdem , Hz. Yahya , Hz. Îsa , Hz. Yusuf , Hz. İdris , Hz. Harun , Hz. Musa , Hz. İbrahim Peygamberle görüştü . Hepsi hoşamedin ettiler , tebrik ettiler .. Ve bundan sonra Hz. Cebrai ile Kainatın bittiği yere Sidretü' l -Muntehâ' ya geldiler . Cebrailin bundan sonrasına gitmesi mümkün değildi ! Ve Güzeller Güzeli (asm) refref adı verilen binek e bindi Cenab-ı Hakkın cemaliyle müşerref oldu .. Yazarken bile aklım hafsalam almıyor düşüncesi bile beni benden alıyor . O gerçekten büyük bir peygamberdir . Ona inanmayanların aklı yoktur !

Bu konuyla alakalı daha geniş bilgiler var elbet .. Namazın 5 vakit olma hikayesi , Efendimizin Miraca çıkabildiğine dair delil isteyen inanmayanKureyşlilere karşın Hz. Ebubekirin " Eğer O (asm) söylüyorsa şüphesiz doğrudur " deyip tasdikleyerek Sıddık unvanını alması gibi .. Bunların detaylarını merak edim internetten araştırabiliriz . Detay bilgi verecek yetiye sahip arkadaşlarmız vardır .. Ben ancak bu kadar becerebiliyorum : )

Bu gece hepimize hayırlar getirsin , tüm dualarımız O' nun (sav) hürmetine kabul buyursun .. Benim çok ihtiyacım var duaya , umutla beklediğim bir konuda dün akşam yine bir olumsuzluk yaşadım moralim bozuldu , üzüldüm , uykum kaçtı .. Ve sabah Hz. Osman'ın söylediği şu cümleyi okudum ; " Allah nasib ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez " .. Hadi bakalım ..

Dua ile ..

Posted by eslem at 9:35 ÖÖ

2 Comments

  1. Anonymous Adsız posted at 11:31 ÖS  
    "Allah nasib ettirmeyeceği şeyi hayal ettirmez "
    bu söz uydurma olabilir mi? bu sözün kaynağı nedir acaba biliyor musunuz?
    bu arada Allah Yar ve Yardımcınız Olsun..
    sizlerde bana dua ediniz inş.
    selamletle
    Fatih Güctekin
  2. Blogger eslem posted at 9:30 ÖÖ  
    Fatih Bey ,
    Hayır araştırmadım twitterda bir arkadaşımın sayfasında okudum . Bana umut verdi bu yüzden sevdim . Kelimeleri birebir aynı olmayabilir evet ama Rabbimizin neyi ne şekilde nasib edeceğini zaten bilemeyiz . Hayal yani dua ederiz karşılığı ve verme şekli sadece O'ndadır ..
    Allah hepimizin yardımcısı olsun .
    vesselam

Yorum Gönder

« Home